Zamówienia realizujemy na podstawie korespondencji e-mail. Uzgodnione z Klientem szczegóły zamówienia przesyłamy do akceptacji w wiadomości e-mail z podsumowaniem ustaleń - która pełni funkcję Formularza Zamówienia.
Do realizacji przystępujemy po pisemnej akceptacji Zamówienia. W praktyce wystarczająca jest akceptacja w wiadomości e-mail.
Na stronie kalkulacji produktu wystarczy kliknąć ikonkę Zapytaj(PDF).
Ceny wykonania gadżetów ze znakowaniem można obliczyć na stronie kalkulacji.
Oferta zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zlecenia oraz informację o przybliżonym terminie realizacji. Potwierdzona zostaje również dostępność towaru.
Dla większości artykułów projekt graficzny wykonujemy GRATIS.
W celu przygotowania projektu do akceptacji, prosimy o przesłanie materiałów – najlepiej w wersji wektorowej (pracujemy w programie CorelDrawX4 - pliki w formacie .cdr, .eps lub .pdf)
Przygotowywane przez handlowca podsumowanie zamówienia (Formularz Zamówienia) przesyłamy do akceptacji.
Dokument zawiera szczegóły realizacji zamówienia. Informację o towarze, usługach dodatkowych i kosztach transportu.
Projekty graficzne znakowania mogą być w treści formularza lub zostaną przesłane do akceptacji w osobnej korespondencji.
Do realizacji przystępujemy po odesłaniu podpisanego formularza zamówienia lub po otrzymaniu od Klienta pisemnej akceptacji warunków zamówienia przedstawionych na formularzu. Projekty graficzne również wymagają akceptacji w treści formularza albo w osobnej korespondencji.
Dział handlowy potwierdza realizację zamówienia na warunkach zawartych w formularzu oraz informuje o terminie realizacji jaki został zaplanowany w harmonogramie produkcji.
W zależności od wyboru produktu oraz techniki znakowania termin realizacji to ok. 5-14 dni roboczych.
Po wykonaniu zlecenia towar przygotowany do wysyłki oczekuje na rozliczenie zamówienia. W celu potwierdzenia jakości istnieje możliwość dostarczenia próbki towaru wraz z fakturą.
Płatność dokonywana jest na podstawie faktury proforma po wykonaniu usługi, ale przed wysyłką gotowego towaru. Możliwy jest odbiór własnym transportem. Towar zostanie wydany po uregulowaniu faktury.
Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Po nadaniu paczki klient jest informowany o wysyłce numerem listu przewozowego.
Koszt dostawy towaru obliczony na stronie kalkulacji produktu dotyczy przybliżonych gabarytów przesyłki. W szczególnych przypadkach sposób pakowania, ilość paczek, czy nawet rodzaj przesyłki, może się różnić. Potwierdzone przez handlowca koszty transportu są wiążące – niezależnie od ilości paczek w transporcie. Koszty transportu paczek oraz palet są wyszczególnione na stronie Kontakt
Prowadzimy wewnętrzną kontrolę jakości towaru po wykonaniu każdego zamówienia.
W przypadku jakichkolwiek reklamacji rozpatrujemy je niezwłocznie.
W odpowiedzi na zgłoszenie, przedstawiamy propozycję rozwiązania sprawy, mając na uwadze potrzeby klienta oraz wymagane terminy.
Po zakończeniu realizacji z radością przyjmiemy od Państwa referencje.